בס"ד
הרבה בעלי עסקים מוצאים את עצמם 'תקועים' עם השיווק בעסק.
בעולם המערבי נהוג להגיד שהלקוח הוא הכי חשוב.
אבל ה'אמת' הזו מוגבלת.
האם הלקוח יכול לקבל משהו, כאשר בעל העסק תקוע בתוך עצמו?
האם הלקוח יתקדם בצורה טובה, כאשר נותן השירות שלו- במלכודת פנימית?
כנראה שלא..
האדם הכי חשוב בעסק זה אתה- בעל העסק.
כאשר אתה משוחרר בתוך עצמך- הראי של זה יהיה בעסק.
כאשר אתה מתוסבך בתוך עצמך- זה יהיה נוכח בעסק.
כאשר אתה תהיה משחורר שמח ומחובר לעצמך- אז העסק שלך יזרום.
בהצלחה
אבל מה הקשר לשיווק?
הרבה בעלי עסקים נמנעים מלעסוק בשיווק. למה? אולי בגלל שזה לא נעים, אולי בגלל שזה לא כיף לחשוף את עצמך, אולי בגלל שמידת הענווה. יתכן שחוסר אמון בעצמי ש'אני מספיק טוב' הוא הגורם.
אז קודם כל צריך לדעת, שיש אנשים שאוהבים ללכת לאנשים שהם לא מספיק טובים, ללכת לאנשים לא הכי תותחים. לאנשים בינוניים.
לכל אחד יש מקום בעולם שה' ברא.
לכל אחד יש תפקיד.
לכל אחד יש שליחות.
לכל אחד יש את האמירה המיוחדת שלו שהוא יכול לתת לעולם.
להביע ליצור, להעניק.
כן, פשוט להעניק.
להעניק לעולם.
אלא מה?
לפעמים יש איזה משהו קטן ומעיק, ש'חונק' את כל המבוע הגדול הזה של היצירה.
כן , יש איזה חסם פנימי שמונע את כל ההר געש הזה של הטוב שנמצא בנו- מלהופיע ולהתפרץ בתוך המציאות.
אותו הדבר ש'תוקע' אותנו, פשוט עוצר אותנו. כמו ניצרה של רימון שעוצרת את הרימון מלהתפוצץ.
אבל, האנרגיות הטובות שלנו 'כלואות', האנרגיות הטובות לא מוצאות מקום וביטוי במציאות.
ואז קורה משהו מעניין.
במקום לשחרר את האנרגיה בצורה טובה ונכוונה החוצה, לטוב, לעולם, לבריאות לחיים , ליצירה, לשמחה, פשטו האנרגיה מתפוצצת בתוכנו פנימה.
'הרימון' שמלא באנרגיה חיובית פשוט 'מתפוצץ' לנו בתוך הגוף.
ואז, צצות להם כל מיני מחלות, וכאבים פיזיים או נפשיים.
ואז, התסכול הולך וגבר.
המועקה הוכלת וגדלה,
הפער הולך ומתרחב.
ובמקום לצאת עם כל הדברים הטובים לעזור לעוד הרבה אנשים, אנחנו פשוט מתחבאים עוד יותר ועוד יותר.
למה?
כי אנחנו 'מבואסים' מעצמנו. כי אנחנו כועסים על עצמנו. אז פשוט, אנחנו מתכנסים יותר ויותר אל תוכנו.
אז האם אפשר לצאת מכל זה?
התשובה הפשוטה היא – כן !
בהסכמה שלי להביא את עצמי לידי ביטוי .
ברצון- במוטיבציה – ובעזרת ה' בשינוי.